گزارش كامل نشست فارس با سازندگان و بازيگران «پايتخت»
نوشته شده توسط : هادی

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، نشست نقد و بررسي مجموعه تلويزيوني «پايتخت» به همت خبرگزاري فارس امروز با حضور سيروس مقدم (كارگردانالهام غفوري (تهيه‌كنندهمحسن تنابنده (فيلم‏نامه‌نويس و بازيگر نقش نقي ريما رامين‌فر (بازيگر نقش همااحمد مهران‌فر (بازيگر نقش ارسطو) و سميرا حسن‌پور (بازيگر نقش گلرخ) برگزار شد.


**مقدم: سريال «پايتخت» عيدي خوب من به مردم ايران بود

بنابراين گزارش، سيروس مقدم در اين نشست پيرامون چگونگي شكل‌گيري داستان «پايتخت» گفت: سر يك كار ديگر با تنابنده بودم كه يك خط داستان براي من تعريف كرد و گفت: نظرت درباره اين‎كه يك خانواده‌اي با يك كاميون در تهران اسير مي‌شوند، چيست؟ آن زمان اصلا مطرح نبود كه كار براي نوروز ساخته شود و صحبت شايد 6 الي 7 ماه پيش است. من گفتم كه فوق‌العاده است و براي يك كار اجتماعي خيلي خوب است.

وي ادامه داد: ما اين طرح را خريديم و به صداوسيما ارائه داديم. از همان ابتدا معلوم بود كه كار، كار نويي است و وقتي هم نگارش شروع شد، من يك "واو " به آن اضافه نكردم چون فيلم‏نامه به اندازه كافي خوب و محكم بود و شخصيت‌ها قابل درك و رؤيت بودند. نيازي نبود كه فرد ديگري وارد بازي شده و اصلاحات ديگري وارد كند. واقعيت هم اين است كه از همان ابتدا كه فيلم‏نامه را مي‌خواندم، دو شخصيت را در ذهنم داشتم كه يكي خود نقي بود كه از همان ابتدا فكر كردم تنابنده بهترين گزينه براي ايفاي آن است و مهران‌فر هم من فقط يك عكس از آن ديده بودم و فكر كردم كه ارسطوي خوبي براي ما مي‌شود و خوشبختانه خيلي خوب منطبق شد با شخصيت ارسطو. 

مقدم ادامه داد: وقتي به اين تركيب رسيديم...


سميرا حسن‌پور بازيگر نقش گلرخ


بقیه گزارش در ادامه مطلب>>>





:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: